Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
Mar 4, 2011

Segmen : Saya & Nama Blog


Contest ini adalah contest yang ke-lima yang telah saya join setakat ini....Huhu..C Lenn juga yang tag saya nie..rajin betul dia mentag saya....Ehmm...Tapi tak apa siok juga buat contest nie..hilang kan boring... Ok, straight to the point..

1. Kena baca syarat2nya...CLick disini, yang empunya blog..

2. My Url Blog...
My Url blog adalah : www.jue2010.blogspot.com.. Kenapa saya pilih jue2010..panjang ceritanya..tapi dipendek kan..heheh...Jue nama singkat bagi nama saya Julie...lagipun panggilan tu manja..hahahah....minta puji pula kan...2010 pula...saya mula serius ber blogger ada lah  tahun 2010... maka muncul lah  url blog saya...

3. My Blog Name..
Jue Space..All about my life.. Blog nie lah adalah ruangan saya....dan disini juga saya tulisankan semua tentang hidup saya...sama ada dalam keadaan gembira, sedih, marah atau pun dalam keadaan yang membosankan... Boleh dikatakan sebagai Diary kehidupan saya...

Saya mau tag sama c Just, Cekodok, Sumandak

1 Lovely Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...